top of page

Veelgestelde vragen

​

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen 

Controleer dan in je mails zeker uw postvak  “ongewenste mails” en “spam”

​

De foto's van onze ONTBIJTMANDEN of PLANKEN kunnen afwijken van de geleverde box uitgezonderd de kidsbox

​

​

Indien je liever iets anders wilt dan cava in de ontbijtboxen waar dit standaard bij zit gelieve dit te laten weten

we zorgen voor een alternatief drankje . 

 

Ik kan de betaling niet online uitvoeren 

Graag even telefonisch contact met ons opnemen via 0472022887

 

Het bevestigde leveringsuur is niet gelijk aan datgene ik ingaf bij het bestellen 

Mogelijk is het gevraagde leveringsuur niet meer beschikbaar

 

Mijn cadeauboncode is niet correct 

Waarschijnlijk geef je de cadeauboncode niet bij de correcte cadeaubon in

 

ik zou graag nog annuleren of de bestelling verplaatsen naar een andere datum

Laat het ons minstens 36 uur op voorhand even weten via email of telefoon en we brengen dat dan wel in orde.

 

Bestel eenvoudig via onze webshop Tally&Wally Hieronder kan je kijken hoe snel je, je ontbijtmand kan bestellen.

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen geef wel telkens het aantal personen aan bij aantal en de afhaaldatum en plaats van levering .

  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en bezorguur.

  3. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, Maestro, kredietkaart of contant bij levering

​

Niet (alles) ontvangen?
Wanneer het zou voorkomen dat er artikelen zouden ontbreken in je ontbijt / brunch box of gelijk welke artikelen die je besteld hebt ,dan  neem je het beste even contact op met onze klantenservice of met ons social team via Facebook of telefonisch 0472/022887. Dan gaan we meteen op zoek naar de perfecte oplossing.

​

Wanneer ontvang ik mijn bestelling ? 

Tijdens het bestellen kies je zelf de datum en het uur waarop er geleverd kan worden.

​

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen ? 

 

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel via mail  laten annuleren.

Wanneer de betaling doorgevoerd werd kan je ons mailen op tallywallyontbijt@hotmail.com. Hou er wel rekening mee dat bij annulatie wij transactiekosten doorrekenen naar de klant van 5 euro.

​

Cadeaubon inruilen ? hieronder vind je terug hoe je het doet

​

Een e-cadeaubon is een bon die je via mail ontvangen hebt of een code die je doorkreeg van de schenker

​

Een tastbare cadeaubon ziet er zo uit

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

kadobon ontbijt aan huis
kadobon ontbijt aan huis
Schermafbeelding 2024-01-21 om 07.33_edi
Schermafbeelding 2024-01-21 om 07_edited
  • alt.text.label.Instagram
  • alt.text.label.Facebook
"Kleine onderneming onderworpen aan de vrijstellingsregeling van                            belasting. Btw niet toepasselijk."

©2023 by Tally & Wally.

btw: BE 0799.986.021

Vestigingseenheid : 2.343.430.819 (FAVV)

bottom of page